https://www.high-endrolex.com/22 Max Reklama Zielona Góra - Regulamin drukarni wielkoformatowej

Regulamin drukarni wielkoformatowej

1. Cennik i kalkulacje:
Zapytanie o kalkulację można przysłać do nas drogą e-mail na druk@max-reklama.com.pl.
Zapytanie powinno zawierać:
dane kontaktowe: nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail
parametry druku: rodzaj materiału, wymiar, ilość sztuk, rodzaj wykończenia
Kalkulacje ważne są przez 14 dni.
Ceny podane są też w naszym sklepie internetowym gdzie możecie Państwo rówież składać zamówienia zamówienie bezpośrednio przez nasz sklep internetowy na www.drukXL.com.pl

2. Zamówienia:
Zamówienie obowiązuje po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia zarówno przez Zleceniodawcę, jak i Zleceniobiorcę.
Wszelkie słowne ustalenia handlowców i współpracowników firmy wymagają pisemnego potwierdzenia. Zlecenie można złożyć w siedzibie firmy Max Reklama, w Zielonej Górze przy ul. Elektronowej 2, wg formularza zlecenia druku bądź też drogą elektroniczną na adres druk@max-reklama.com.pl

Zamówienie powinno zawierać:
dane zamawiającego: imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, NIP, telefon kontaktowy, osoba do kontaktu, e-mail
Jeżeli osoba inna niż zamawiający jest płatnikiem: dane do faktury, potwierdzenie zamówienia przez płatnika.
parametry druku: rodzaj materiału, wymiar, ilość sztuk, rozdzielczość druku, rodzaj wykończenia dane uzgodnione wcześniej: uzgodnioną cenę, datę wykonanej kalkulacji, termin realizacji, uzgodniony sposób płatności, przy czym pierwsze 3 zlecenia są zawsze realizowane gotówkowo.

Wszelkie informacje o terminach realizacji i innych danych dotyczących procesu produkcyjnego udziela Drukarnia. Termin realizacji zlecenia rozpoczyna się od dnia pisemnego potwierdzenia wszystkich szczegółów zlecenia oraz po dostarczeniu wymaganych materiałów. W przypadku zmiany zakresu zlecenia termin dostawy wydłuża się.

3. Formy płatności
Podstawowymi formami płatności są: zapłata gotówką, płatność kartą, przelew oraz w przypadku przesyłek, płatność za pobraniem. Pierwsze trzy zlecenia płatne gotówką. Po dostarczeniu kompletu dokumentów firmy - faktury z odroczonym terminem płatności. Możliwy termin: 7-14 dni w zależności od kwoty zlecenia i historii współpracy.

4. Dostawa
Zamówione wydruki można odebrać osobiście w siedzibie firmy w godz. 8.00 - 16.00. Możemy również wysłać je firmą kurierską. Dostawa odbywa się na koszt klienta. Firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach zawinionych przez firmę kurierską. Nie odpowiadamy za wydruki nieodebrane w ciągu trzech tygodni.

5. Reklamacje
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać w formie pisemnej w terminie do 3 dni roboczych od momentu odbioru zlecenia.
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż w terminie 7 dni roboczych. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest zwrot pełnego nakładu, wraz ze sprecyzowaniem przyczyn w noszenia reklamacji. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeżeli klient nie przestrzega specyfikacji druku (w szczególności dotyczy to wymiarów pliku oraz kolorów). Aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień prosimy zapoznać się ze sposobem przygotowania prac i ściśle trzymać się tych zasad.

https://www.high-endrolex.com/22